Aici am postat cele mai frecvente întrebări puse de clienţi. Dacă nu găseşti răspuns mai jos la întrebarea ta, scrie-ne sau ia legătura cu noi prin altă modalitate

Întrebări legate de cumpărături

1. Am plasat o comandă în câte zile îmi ajunge?

  • Timpul estimat pentru livrarea comenzilor este de 5-8 zile. 2 zile pentru pregătire, iar livrarea se face a 3-a zi de la expediere. În cazul în care intervine vreo întârziere, aceste termene se pot decala.

2. De ce mi se spune după 1-2 zile că produsul comandat nu mai este disponibil, când a fost pe site și l-am comandat ?

  • Sistemul nostru se reîmprospătează la intervale de o oră. În cazul în care se vinde un produs, durează maxim o oră până dispare de pe site
  • Produsul poate fi într-o comandă anterior plasată care nu s-a facturat încă
  • Poate fi eroare de stoc

3. Am plasat o comandă cu metoda de plată ramburs, pot să mai plătesc cu cardul?

  • Te rugăm să ne contactezi prin e-mail sau la telefon pentru a-ți trimite un link pentru plata cu cardul.

4. Am trecut codul promoțional în rubrica aferentă, de ce nu mi s-a acordat reducerea?

  • Te rugăm să verifici, dacă produsul comandat este la preț întreg sau la reducere. Reducerea aferentă cardului de fidelitate nu se aplică la produse deja aflate la preț promoțional.

5. De ce pot introduce doar un singur cod în câmpul ”Cod Promoțional”?

  • Promoțiile noastre nu se pot cumula. De aceea va trebui să alegi în cazul în care produsul respectiv s-ar califica în mai multe promoții.

6. Am plasat o comandă și nu primesc nicio veste. De ce?

  • După plasarea comenzii se inițiază transferul produselor din magazine în centrul logistic. Dacă produsele se află într-un magazin mai îndepărtat și nu se pot regăsi din prima, apoi intervine timpul de transfer, după care se expediază comanda.
  • Luăm legătura cu clienții doar dacă este cazul. Dacă nu te-am contactat, comanda ta este în regulă, doar se întârzie din ceva motiv legat de logistică.

7. Este posibil să cumpăr fără să mă înregistrez?

  • Da. Deşi este mult mai comod să îţi creezi un cont şi să te înregistrezi în baza noastră de date pentru că va trebui să completezi o singură dată formularele de cumpărare şi vei putea primi ştiri despre promoţii.

8. Voi fi sunat pentru confirmarea comenzii?

  • Vei primi un e-mail de confirmare după plasarea comenzii. Te vom contacta telefonic doar dacă au apărut ceva probleme cu comanda.

9. Nu am primit e-mail de confirmare a comenzii. Ce poate fi cauza?

10. Pot comanda un produs care nu este momentan pe stoc?

  • Nu, doar produsele aflate pe stoc pot fi comandate.

11. Aș dori să mai adaug un produs la comandă, cum procedez?

  • Te rugăm să plasezi o comandă nouă doar pentru produsul omis din comanda anterioară, iar la rubrica de mențiuni să treci ”Completare”.

12. Aș dori să aflu dimensiunile exacte ale unui produs de pe stoc, cum procedez?

  • Te rugăm să plasezi o comandă pentru produsul dorit, iar la rubrica de mențiuni să specifici că ai nevoie de dimensiunile exacte ale produsului. După ce produsul va ajunge în centrul logistic, acesta va fi măsurat, iar noi îți vom transmite dimensiunile, pentru a putea decide dacă păstrezi sau nu comanda.

13. Am returnat un produs, de ce nu am primit încă nicio veste despre acesta?

  • Pentru urmărirea coletului, te rugăm să folosești AWB-ul primit de la firma de curierat. Noi te vom anunța în ziua în care îți vom vira banii în cont.

14. În cât timp îmi vor fi returnați banii pentru produsul returnat?

  • Termenul legal pentru restituirea banilor este de maxim 14 zile de la primirea returului.

15. Pot returna personal un produs la biroul din Cluj Napoca?

  • Da, returul se poate face și personal. Te rugăm să ne aduci produsul pe care dorești să îl retunezi împreună cu o copie a facturii și formularul de retur completat.

16. Pot comanda şi în alte ţări decât România?

  • Din păcate momentan nu. Toate setările pentru site-ul mountex.ro sunt făcute să poți comanda doar din România.
  • Informaţii legate de transport şi cheltuieli de logistică vei găsi aici.

17. Ce posibilităţi de plată am la dispoziţie?

  •   La ora actuală expediem comenzile cu plata ramburs sau cu card bancar. Oferim posibilitate pentru plata prin virament  la cerere. Plata prin virament se face după emiterea facturii, după pregătirea produselor pentru expediere. Informații despre plăți în general găsești aici.

18. Am comandat produsele, dar de ce mi se spune că nu se pot livra?

  • Acest lucru se poate întâmpla în cazul în care din produsul pe care îl comanzi mai avem doar o singură unitate.
  • Se poate întâmpla să fie eroare de stoc.


Te rugăm să iei în considerare, că stocurile noastre se pot modifica de la un moment la altul. Sistemul permite comandarea unui produs aflat în stoc, care se află în comandă lansată anterior. Lucrăm încontinuu la îmbunătățirea afișării stocurilor, dar în cazul în care se întâmplă așa ceva, ne cerem scuze în prealabil!


19. Nu îmi potrivesc produsele ca mărime sau croi, ce e de făcut?

  • În cazul în care ai comandat ceva de la noi și nu ți se potrivește sau nu îți place, îți schimbăm produsul sau îți returnăm banii. Te rugăm să urmărești pașii ghidului pentru schimb și retur*.


*Plata transportului de retur întotdeauna este suportată de cumpărător!


20. De ce procesarea comenzii mele durează mai mult decât termenul estimat în e-mailul de confirmare

  • Produsele de pe site-ul Mountex.ro sunt în stocurile magazinelor noastre din străinătate. Poți comanda de exemplu 3 produse, care se află în 3 magazine diferite. Colegii noștri de la departamentul logistică depun eforturi în eficientizarea expedierilor și onorarea comenzilor în cel mai scurt timp. Totuși, uneori sunt întârzieri din diverse motive. Ne cerem scuze pentru asemenea întârzieri.
  • În perioada promoțiilor se aglomerează comenzile. Eventualele întârzieri în această perioadă sunt posibile datorită volumului crescut.
  • Confirmările noastre și comunicarea se bazează pe e-mailuri în cele mai multe cazuri. În cazul în care constatăm o neregulă cu comanda, îți trimitem un e-mail de înștiințare.
  • Expedierile se fac din periferia Budapestei (Ungaria) coletele au un timp de tranzit de 2 zile lucrătoare până la ușa ta.

21. Am comandat ultimul produs și nu îmi este bun, ce e de făcut?

  • Se poate întâmpla să comanzi ultima bucată sau pereche dintr-un anumit produs și nu putem să îți oferim la schimb o mărime mai mare sau mai mică. În acest caz, te rugăm să alegi orice alt produs, îți credităm suma respectivă pentru o comandă nouă. Comanda de schimb o poți lansa prealabil returnării produsului. La retunare stornăm produsul de care nu ai nevoie și facturăm produsul din comanda nouă*.


*Plata transportului de retur întotdeauna este suportată de cumpărător!

Întrebări legate de securitatea datelor

1. Cât de sigure sunt cumpărăturile de la webshop-ul Mountex?

Siguranţa datelor şi a comenzilor este prioritate pentru noi. Datele voastre stocate sunt păstrate cu stricteţe şi nu vor fi vândute la persoane terţe sau utilizate în alte scopuri decât comunicarea comercială între client şi Mountex.


  • Datele stocate în cursul înregistrării se stochează codate, ca nici măcar colaboratorii Mountex să nu le poată accesa. Noi nu vedem parole și username-uri. Ci doar dacă există cont pe anumite date (e-mail, nume)
  • Mountex nu are acces la datele de pe card în cazul plăţilor cu card-ul şi nu poate stoca asemenea date. Noi primim o confirmare de plată legată de numărul de comandă și un număr de tranzacție pentru confirmarea plății
  • Datele terților în comenzi lansate prin easy shopping nu se salvează în sistemul integrat, rămân doar cele din istoric și legate de contabilitate/gestiune. Salvăm doar datele clienților înregistrați


2. Cum pot vedea dacă pagina este securizată?

Adresa paginilor securizate începe cu 'https://' în loc de 'http://'. Certificatul de securizare se poate descărca apăsând un mic lacăt care apare lângă adresă sau în vreo parte vizibilă a ferestrei (depinde de browser).