Livrăm produsele în aprox. 5-8 zile la ușa Ta.


În perioadele cu reduceri când volumul de comenzi e crescut, este posibil să apară întârzieri față de termenii estimați.


Momentan toate comenzile Mountex din România se transmit prin servicii poștale door to door, livrări în pachetomate sau magazine partenere de livrare, asigurate de serviciile de curierat.


Termen de livrare: În funcţie de disponibilitatea produsului, 5-8 zile lucrătoare. Avem nevoie de 2-3 zile pentru transferul produselor în centrul logistic și de 3 zile lucrătoare pentru livrare. Predarea produselor la client se face în general de luni până vineri între orele 10-17. Reperele de mai sus sunt estimative, depind de procedurile interne ale serviciilor de curierat.


Cheltuieli de transport: 

  • Comandă sub 450 lei: 30 lei
  • Comandă peste 450 lei: 0 lei
  • Caiace, canoe, vâsle, biciclete sau alte articole voluminoase/lungi: preţ individual

În cazul caiacelor sau altor produse voluminoase, se face un calcul volumetric. După comandarea produsului, colegul nostru vă va contacta cu preţurile legate de transport. În cazul în care nu vă convine preţul de transport calculat de noi, vă puteţi răzgândi sau alege o altă modalitate de livrare.



Recomandări:

  • Dacă ai posibilitatea, achită cu card-ul la plasarea comenzii. Ai mai puțin contact cu persoana de la curierat care livrează. Află despre siguranța cu plata prin card Aici>
  • Dacă nu ți se potrivește produsul și dorești să returnezi, alege alt produs la schimb. Ajută-ne să nu irosim cheltuieli, noi te ajutăm să îți găsești produsul potrivit ție!


Modalități de transport și livrare:


🚚 Curier GLS

Serviciul de livrare door-to-door GLS exte un serviciu propriu GLS.  Livrarea comenzilor prin curier GLS se face în aprox a 3-a zi lucrătoare de la expediere, în zilele lucrătoare, de regulă între orele 08:00 și 17:00. Plata cu cardul la curierul GLS este un serviciu GLS și poate fi disponibil doar în unele localități/zone. Din păcate noi, ca expeditor nu putem influența aceste modalități. În cazul în care ai comandat cu plată la preluare, probabil va trebui să achiți comanda ramburs la curier.

​​​​​​​

📮 Puncte de ridicare GLS (Parcel Shop)

Livrarea în punctele de preluare GLS (magazine și chioșcuri) este un serviciu externalizat al GLS către Paypoint. Din acest motiv, datele tale și informațiile legate de livrare vor fi transmise și acestora. După expedierea coletului, noi (Mountex) nu mai putem modifica nici modalitatea de livrare nici detalii legate de plată.


Vei primi o notificare prin SMS și/sau e-mail din partea GLS în momentul în care coletul a ajuns în punctul de livrare. Coletul poate fi ridicat în termen de 5 zile lucrătoare de la notificare, pe baza prezentării unui act de identitate valabil.

Plata ramburs este disponibilă în toate punctele de livrare. Achitarea coletelor cu card bancar nu este disponibilă. În cazul în care ai achitat comanda deja prin card bancar, la punctul de preluare nu trebuie să mai achiți.


📦 Pachetomat GLS (Parcel Locker)

Serviciul de livrare în pachetomate GLS exte un serviciu propriu GLS. Plata la aceste pachetomate se face în contul GLS, prin procesatorul de plăți Euplătesc.ro. Din acest motiv, datele tale și informațiile legate de livrare vor fi transmise și acestora.

Vei primi o notificare prin SMS și/sau e-mail din partea GLS în momentul în care coletul a ajuns în punctul de livrare. Coletul poate fi ridicat în termen de 3 zile lucrătoare de la notificare, pe baza prezentării unui cod de preluare primit de la GLS.

Achitarea coletelor se face cu card bancar se face de pe propriul telefon, pe baza SMS/e-mail de la GLS în privința plății.

​​​​​​​Sfat: În cazul în care ai achitat comanda deja prin card bancar, la pachetomat nu trebuie să mai achiți, vei primi direct codul de preluare.


Transportatorul:

  • Coletele vor fi livrate cu serviciul de curierat GLS.
  • Pentru detalii privind ora de livrare sau modificarea adresei, datelor de livrare după expediere, vă rugăm să luați legătura cu dânșii pe baza numărului de AWB
    info@gls-romania.ro sau pe telefon 0269 501900
  • Preţul transportului acoperă livrarea door-to-door în toate localităţile din ţară.
  • Pentru întârzieri datorate transportatorului, nu ne asumăm răspunderea.


Ridicare personală de la sediu: Din păcate nu avem depozit, nici magazin fizic în România. Ridicarea personală a comenzilor nu este posibilă.


Urmărirea comenzii: În cazul în care te-ai înregistrat până în momentul comenzii, îţi vei putea urmări statusul comenzilor, data estimată de livrare, precum şi alte informaţii utile, accesând meniul Comenzi în profil